programi

Preporučuje se

  • Vežbačima koji vole mirniji trening
  • Vežbačima koji imaju sedentarne poslove
  • Vežbačima koji imaju probleme sa posturalnim statusom

ne Preporučuje se

  • Hroničnim bolesnicima
  • Osobama koji imaju problem sa hipertenzijom, astmom
  • Srčanim bolesnicima

*Preporuka je da se svi vežbači konsultuju sa svojim lekarom pre početka trenažnog procesa.

Pilates

U poslednjih nekoliko godina jedan od najpopularnijih vidova rekreacije kako u svetu tako i kod nas je pilates. Razlog tome je sto vežbanje pilatesa osim fizičke aktivnosti, telu daje i neophodno opuštanje i uspostavlja ravnotežu između fizičkog i mentalnog.

Tvorac pilates načina vežbanja je Jozef Pilates, rođen 1880.godine blizu Dizeldorfa u Nemačkoj. Jozef je kao dete bio bolešljiv i patio je od astme, a preležao je i reumatsku groznicu, bolest koja ostavlja posledice na čitav organizam, posebno na motoriku. Jozef je svoja fizička ograničenja prevazišao upornim vežbanjem. Svojim specijalnim metodama protiv atrofije mišića vežbao je bolesnike prikovane za krevet.

Vežbajuci pilates možete promeniti svoj izgled, osećaj i izdržljivost svog tela. On formira telo na jedan potpuno drugačiji način bez agresivnih i napornih vežbi, balansirajuci sve grupe misića. Sastoji se iz laganih i opuštajućih pokreta koji telo itekako dovode u stanje potpune kondicije.

Pilates vežbe podstiču gipkost i izdržljivost kako mišića tako i celokupnog tela, a akcenat se baca na mišiće abdomena, ruku i ramenog pojasa, kao i leđa, jer su prvenstveno oni osnova za pravilno držanje tela.

  • poboljšava opštu kondiciju i zdravlje
  • razvija i jača srčani mišić/li>
  • gradi izdužene mišiće i fleksibilne zglobove
  • poboljšava držanje tela
  • poboljšava pokretljivost čitavog tela
  • poboljšava povezanost uma i tela
  • jača zglobove i celu muskulaturu
  • smatra se jednim od najsigurnijih načina vežbanja
  • čini da se istovremeno osećate opušteno, snažno i raspoloženo

Pilates je idealan za one koji ne vole da skaču ili trče, a koji žele kondiciju i pokretljivost čitavog tela.

Veliki je broj i slavnih ličnosti koji su aktivni vežbači pilatesa : Madona, Džulija Roberts, Hju Grant, Patrik Svejzi, Vanesa Vilijams, Britni Spirs i mnogi drugi.

Zakažite besplatan probni trening

Bez ikakvih obaveza, dođite da se upoznamo i da vam pokažemo kako izgleda biti član našeg kluba.