programi

Preporučuje se

  • Vežbačima koji vole da vežbaju u grupi i uz muziku
  • Vežbačima koji vole dinamičan trening
  • Podjednako je dobar i za iskusne i vezbače početnike
  • Vežbačima koji imaju višak kilograma
  • Vežbačima koji žele da povećaju tonus mišića i da povrate i održe kondiciju

ne Preporučuje se

  • Hroničnim bolesnicima
  • Osobama koji imaju problem sa hipertenzijom, astmom
  • Srčanim bolesnicima

*Preporuka je da se svi vežbači konsultuju sa svojim lekarom pre početka trenažnog procesa.

BODYCOMBAT

KAKO FUNKCIONIŠE BODYCOMBAT?

BODYCOMBAT odlikuju kombinacije najefektnijih i najjačih pokreta iz sveta borilačkih veština. Muzika koja diže adrenalin i instruktori koji podižu motivaciju će učiniti da maksimalno iskoristite svoj potencijal. Trening se zasniva na održavanju pulsa koji se kreće od 60 do 80% vašeg kapaciteta, sa umetnutim povećanjima intenziteta koji dižu puls na 85 do 90% maksimalnih mogućnosti. Ovaj poseban spoj stabilnog stanja i visokog intenziteta povećava izdržljivost i kondiciju, i dovodi do sagorevanja kalorija koje je usko povezano sa intervalnim vežbanjem visokog intenziteta.

KOLIKO KALORIJA SE POTROŠI TOKOM BODYPUMP TRENINGA?

Tokom BODYPUMP treninga u trajanju od 55 minuta se potroši oko 560 kalorija. Pored toga, građenje suve mišićne mase pruža pogodnosti na duže staze. Izgrađivanjem suve mišićne mase povećavate sposobnost tela i ubrzavate metabolizam i time na duže staze organizam delotvornije troši kalorije.

KOJE VEŽBE SE RADE TOKOM BODYCOMBAT TRENINGA?

BODYDOMBAT odlikuju pokreti iz karatea, tekvonda, tajlandskog i regularnog boksa, kungfu-a i kapoere. Nije vam potrebno iskustvo u borilačkim veštinama – tokom zagrevanja će vas instruktor usmeravati kroz različite pokrete. Možete da očekujete da ćete savladati kroše i aperkat udarce, kao i mnoge vrste udarca nogom i kolenom. Pored toga ćete obogatiti trening iskoracima, sklekovima i čučnjevima.

DA LI BODYCOMBAT DONOSI REZULTATE?

Pored toga što sagoreva kalorije, BODYCOMBAT je trening za celo telo koji jača mišiće trupa i nogu. Istraživanja su pokazala da su pokreti kao npr. frontalni udarac nogom i brzi udarci rukama delotvorniji od regularnih trbušnjaka – trening jezgra tokom BODYCOMBAT sesije ima efekat kao da ste uradili 1700 trbušnjaka.

KOLIKO TREBA DA BUDEM U FORMI?

Kada počinjete sa BODYCOMBAT treninzima, preporučljivo je da radite po tri ili četiri serije vežbi. Imajte na umu da će vam trebati nekoliko treninga, odnosno sesija kako biste dobili osećaj za isti, to jest da vam ,,krene od ruke” – ali nakon toga ćete se navući na ovu vrstu treninga.

KOLIKO ČESTO TREBA TRENIRATI BODYCOMBAT?

Za najbolje rezultate preporučujemo da praktikujete BODYCOMBAT dva do tri puta nedeljno. Ako ubacite i treninge sa tegovima i neke vežbe za jezgro i fleksibilnost, za kratko vreme ćete oblikovati svoje telo i dati tonus mišićima.

ŠTA JE POTREBNO ZA BODYCOMBAT TRENING?

Nikakva oprema nije neophodna. Preporučuje se da imate patike sa podrškom za članak, kao i udobnu odeću (izbegavati usku odeću jer ograničava pokrete). Naravno, ne zaboravite peškir i flašicu sa vodom.

Zakaži besplatan probni trening

Bez ikakvih obaveza, dođi da se upoznamo i da ti pokažemo kako izgleda biti član našeg kluba.