programi

Preporučuje se

  • Vežbačima koji vole da vežbaju u grupi
  • Vežbačima koji vole dinamičan i visoko inteyivan trening
  • Podjednako je dobar i za iskusne i vezbače početnike
  • Vežbačima koji imaju višak kilograma
  • Vežbačima koji žele da povećaju tonus mišića i da povrate i održe kondiciju

ne Preporučuje se

  • Hroničnim bolesnicima
  • Osobama koji imaju problem sa hipertenzijom, astmom
  • Srčanim bolesnicima

*Preporuka je da se svi vežbači konsultuju sa svojim lekarom pre početka trenažnog procesa.

High Intensity Interval Training

HIIT, odnosno High Intensity Interval Training je trening visokog intenziteta koji se radi u intervalima, odnosno vežbanje se sastoji iz kombinovanja bazičnih funkcionalnih vežbi koje se izvode u rasponu od 10-60 sekundi kako bi se postigao izuzetno visok intenzitet, dok su pauze veoma kratke i ne omogućavaju organizmu potpuni oporavak.

Tokom HIIT treniniga, srčani ritam se kreće između 80% do 95% procenjenog maksimalnog broja otkucaja.

Ovaj tip treninga efikasno topi masti, ubrzava metabolizam i povećava mišićnu masu, a ujedno se poboljšava kardiorespiratorna izdržljivost, opšta kondicija, povećava se mišićni tonus, kao i anaerobne sposobnosti.

Zakaži besplatan probni trening

Bez ikakvih obaveza, dođi da se upoznamo i da ti pokažemo kako izgleda biti član našeg kluba.