programi

Fitnes programi u teretani

  • Samostalni trening

    Body Fitness

    #

    Program pod nazivom body fitnes je tipicno ženski, programski specifičan koji poseban akcenat baca na one delove ženskog tela koji najpre dolaze na udar celulita i masnih naslaga.

    Saznaj više o programu

    Bodibilding

    #

    Bodibilding je sport koji se zasniva na razvoju skladne mišicne muskulature ili teznji da dovedemo svoje telo do savrsenstva

    Saznaj više o programu

    Kardio trening

    #

    Kardio treningom, definiše se bilo koji oblik telesne aktivnosti koja se izvodi aktiviranjem velikih mišićnih grupa, koja je u osnovi cikličnog karaktera, a intenzitet vežbanja je prilagođen opsegu od 55-90% maksimalne frekvencije srca izračunate za svakog pojedinca.

    Saznaj više o programu

    Mršavljenje

    #

    Ohrabrujuće je saznanje da je ovaj veliki problem lako rešiv!!! Uz Vašu dobru volju i naš tim stručnjaka koji će Vas usmeriti na pravi put i pomoći Vam da na tom putu i istrajete!!! Redukcija telesne mase (mršavljenje) danas je jedan od najpopularnijih i najtraženijih programa u fitnes centirima.

    Saznaj više o programu

  • vođeni trening

    #

    Vođeni trening predstavlja osnovni tip personalnih treninga i jedan je od zaštitnih znakova Athletic`s Gym-a. Podrazumeva vežbanje u grupama od nekoliko vežbaca uz nadzor trenera.

    Saznaj više o programu

  • personalni trening

    #

    Personalni trening se zasniva na tzv. jedan na jedan osnovi (jedan vežbač - jedan personalni trener). Tada je personalni trener u savršenoj poziciji da prati napredak, motiviše i sprovodi celokupan trenažni proces.

    Saznaj više o programu

Grupni fitness programi

  • zumba

    #

    Zumba je zanimljiv nacin vežbanja. Jednostavno trening gde se prvenstveno zabavljamo, a i uz dobru zabavu trošimo kalorije.

    Saznaj više o programu

  • mix aerobic

    #

    Mix Aerobic je dinamičan i zabavan fitnes program koji će vam omogućiti da u 60 minuta sagorite veliki broj kalorija bez osećaja iscrpljenosti koji se javlja posle mnogih kardio programa.

    Saznaj više o programu

  • pilates

    #

    U poslednjih nekoliko godina jedan od najpopularnijih vidova rekreacije kako u svetu tako i kod nas je pilates. Razlog tome je sto vežbanje pilatesa osim fizičke aktivnosti, telu daje i neophodno opuštanje i uspostavlja ravnotezu između fizičkog i mentalnog.

    Saznaj više o programu

  • Full body workout

    #

    Full body workout je sat vremena kvalitetnog treninga za angažovanje mišica celog tela. Reč je o fitnes programu koji predstavlja kombinaciju kardio vežbi i vežbi snage, koje dovode do poboljšanja motorike, fleksibilnosti, izgradnje i zategnutosti mišića kao i do sagorevanja masnih naslaga.

    Saznaj više o programu

  • Total body mix

    #

    Total body mix je jutarnji trening neшšto lakšeg intenziteta. Uglavnom su to vežbe snage i izdržljivosti, za ljude koji žele da zategnu svoje mišice, uz veći broj ponavljanja. Trening se može prilagoditi svim tipovima vežbaca i primeren je za svako starosno doba.

    Saznaj više o programu

  • Athletic's women challenge

    #

    Athletic's women challenge - predstavlja program vežbanja koji daje akcenat na gubitku masnih naslaga i oblikovanju tela.

    Program obuhvata sasvim novi koncept vežbanja uz stalni nadzor trenera, pri čemu će se treninzi planski odvijiati, kako u sali tako i u teretani fitness centra.

    Saznaj više o programu

  • Funkcionalni trening

    #

    Funkcionalni trening - utiče na povećanje kondicije i snage, ubrzavanje metabolizma i sagorevanje kalorija.

    Program je predviđen za vežbače svih uzrasta. Trener je tu da vas nauči i vodi računa o pravilnosti vašeg pokreta, i da svaku vežbu prilagodi vašoj trenutnoj fizičkoj formi.

    Saznaj više o programu

  • Piloxing

    #

    PILOXING® je uzbudljiv fitness program koji sadrži i inspiriran je pojedinim pokretima iz pilatesa, boksa i plesa spojenim u visoko-intenzivni intervalni trening.

    PILOXING® se sastoji od intervalnog treninga u kojem se trenira bosih nogu; zbog izmene intervala dolazi do povećanja potrošnje kalorija i povećava se izdržljivost, jača se kardio-vaskularni sistem, a što se tiče treniranja bez obuće dobijamo na jačanju mišića stopala, nogu.

    Saznaj više o programu

Zakaži besplatan probni trening

Bez ikakvih obaveza, dođi da se upoznamo i da ti pokažemo kako izgleda biti član našeg kluba.